2008/12/25

[PL] W sprawie ostrzelanego policyjnego vana - Grecja

W Gazecie Wybiórczej napisano, że w Grecji ostrzelano policyjny autobus. Jechało w nim 19 morderców, niestety żaden nie został trafiony. Ale tak jak wcześniej pisałem - auto zostało trafione w silnik i koło. Nie będę prowadził "śledztwa", jednak wydaje się, że strzały były celowo w silnik i koło. Czy to na pewno anarchiści? Może to policyjna prowokacja?



Aktualizacja godz 12:08 25.12:

myślałem, że jestem sam ;) ze swoją teorią spiskową...

znalazłem na CIA w komentarzach do wątku greckiego:

Zastanawia mnie ta sytuacja z tym ostrzelanym vanem, nie wiem ale śmierdzi mi to policyjna prowokacją, zaraz wszedzie będą pisac i gadać o terrorystach z Grecji. to może być też podstawa dla władzy do użycia wszelkich środków aby rozjebać rebelie..

ale co cię zastanawia??? to że ostrzelano?
Przecież greccy anarchiści od lat gromadzą arsenały broni na czas prawdziwej rewolucji (który jak widać jeszcze nie nastapił skoro ich nie uzywają)

Koktajkle molotowa służą jedynie do walki codziennej na demonstracjach.

Tu masz info z przed kilku miesięcy o wykryciu przez psiarnię jednego z arsenałów http://cia.bzzz.net/grecja_rozbito_grupe_anarchistow_z_salonik_i_sklad_broni






  • Przyłączam się do "teorii spiskowej"
autor: r6mx

i domniemam, że to policyjna prowokacja. Może więcej info rozjaśniłoby sytuację.

mimo to

na początku obecnie trwającej rewolty w Grecji, w pierwszych dniach, nawet na CIA pojawił się komunikat, że protestujący włamali się do sklepu z bronią...

znalazłem tutaj http://cia.bzzz.net/ateny_16_letni_anarchista_zastrzelony_przez_policje

"9 grudnia godz 23:00 Kanał telewizyjny RTVE poinformował, że protestujący zdobyli sklep z bronią, która cała wraz z amunicją przeszła w ich ręce."

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

też pierwsze co pomyślałem to że to prowokacja. potem że nie ma co bagatelizować działać greckiej anarchii i może to rzeczywiście ich akcja ale zasadniczo - gdyby atakowali bronią to pewnie wypuścili by w tej sprawie jakieś oświadczenie.

w każdym bądź razie jest parę frakcji i sporo uzbrojonych oszołomów których można by o te strzały podejrzewać więc nie ma co dywagować.

Life Won't Wait pisze...

tłumaczenie słowa "Popular" na "Demokratyczne"... tak się to tłumaczy ?