2009/03/17

INTERNETOWA MAPA CYRKÓW - potrzebna POMOC !

Powstała internetowa mapa cyrków - potrzebna jest Wasza pomoc!

Kraj | Ekologia/Prawa zwierząt

Sezon cyrkowy ruszył pełną parą, co zauważyć można np. czytając wczorajszego newsa: Właściciel cyrku Zalewski atakuje aktywistę -Toruń 15.03.09r. Aby ułatwić zadanie osobom, którym nieobojętny jest los zwierząt, powstała mapka. Mapka nie byle jaka, bo pokazująca miejsca, w których w najbliższym czasie będą występować cyrki. Dzięki niej, łatwiej będzie nam organizować różne akcje wymierzone przeciwko tresurze zwierząt: pikiety, demonstracje, marsze... Oczywiście, nie zalecam organizowania akcji dywersyjnych ;-)

Jak powszechnie wiadomo, cyrki nie upubliczniają swoich "rozkładów jazdy", a o ich przyjeździe możemy dowiedzieć się głównie z plakatów rozwieszanych kilka dni przed przyjazdem. W związku z tym, potrzebna jest mi Wasza pomoc - bez niej ta mapka nie będzie miała sensu. Jeśli dowiecie się, że w Waszej okolicy pojawi się cyrk - jak najszybciej dajcie mi znać na maila zglos.cyrk@gmail.com.
Mapkę znajdziecie pod adresem http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=115100463938279238369.0004652af91049319df94&z=7

podaj dalej !











+ artykuł z MMTrójmiasto.pl - jak Zalewski uniknął kontroli weterynaryjnej

jeden z komentarzy pod tekstem:

14.06.2008 15:44
Magdalena G.
Arena to nie miejsce dla dzikich zwierząt.
Nie jestem z Trójmiasta, ale nie mogłam oprzeć się komentarzowi. Wczoraj miałam okazje być w tym cyrku. Miałam nadzieje na dobrą zabawe, ale to co zobaczyłam na samym początku było przerażające. Rozwrzeszczane dzieci, bardzo głośna muzyka, klatka, a w niej lew i kilka lwic których miejsce jest gdzieś daleko w Afryce a nie na arenie cyrkowej. Najgorsze było to w jaki sposób były traktowane przez tresera. Kuliły się ze strachu za każdym razem jak zbliżał się do nich z kijami. Wykonywały jego polecenia bo się bały, że oberwą. Jedynie lew trochę się mu stawaiał i może to okrutne, ale w pewnym momencie życzyłam temu treserowi żeby zwierze zrobiło z nim pożądek. Arena cyrkowa to nie jest miejsce dla dzikich kotów. Robienie z nich klaunów czy maskotek po to żeby człowiek miał troche radochy w życiu to bezmyślność. Rozpisałam się, ale to temat rzeka, który dotyka też inne zwierzęta np. słonie, które są tak mądre i uczuciowe. Mam tylko nadzieje, że jest więcej osób, które myślą podobnie do mnie.

Brak komentarzy: